e-mail: info@sklad.hr / phone: +385 1 789 7789

Usluge

Poslovno savjetovanje

Ovisno o djelatnosti i načinu poslovanja često nema potrebe ili mogućnosti za stalno zaposlenim timom stručnjaka.

Financije, marketing, direktna prodaja i call centri  najčešći su primjeri poslovnih funkcija koje se mogu ugovoriti izvan tvrtke i koristiti prema potrebi. Na taj način možete dobiti najbolje stručnjake, objektivno mišljenje i optimalna rješenja, ne opterećena odnosima i stanjem u vašoj tvrtki.

 

Marketing

Marketinške analize
Provedba marketinških akcija
Promidžba tvrtke i/ili proizvoda

 

Komunikacija u 2012. godini 30%
Komunikacija u 2013. godini 70%
Komunikacija u 2014. godini 90%

Prodaja

Savjetovanje u prodaji
Traženje prilika
Ugovaranje sastanaka
Širenje/unapređenje kanala prodaje (indirektna prodaja)
Direktna prodaja
Povećanje prodaje (kvalitativno i kvantitativno)
Širenje prodajnog asortimana

 

Prodaja u 2012. godini 40%
Prodaja u 2013. godini 75%
Prodaja u 2014. godini 90%

 

Komunikacija s kupcima

Ispitivanje zadovoljstva kupaca
Rješavanje problema i reklamacija
Naplata

U Hrvatskoj tvrtke imaju praksu na poslovima prodaje i komunikacije s kupcima angažirati honorarce i studente. To nikako nije pravi put. Radi se o najvažnijoj funkciji unutar tvrtke. Bez kupaca nema ni posla. Tvrtke postoje da bi zadovoljile potrebe svojih kupaca ili ne opstaju. Stalno traženje honorarnih suradnika koji vrlo brzo odustaju, nemaju potrebna znanja i opremu, a poslu pristupaju stihijski ne dovodi do pravih i željenih rezultata. Radi se o važnom i  dugoročnom ulaganju u posao kojemu se ne smije pristupati parcijalno, nasumice i ne organizirano. Stručan i motiviran tim koji se prodajom i odnosima s kupcima bavi sustavno dati će neusporedivo bolje rezultate.

Back to Top