Usluge

[one_half][separator headline=”h2″ title=”Poslovno savjetovanje”]

Ovisno o djelatnosti i načinu poslovanja često nema potrebe ili mogućnosti za stalno zaposlenim timom stručnjaka.

Financije, marketing, direktna prodaja i call centri  najčešći su primjeri poslovnih funkcija koje se mogu ugovoriti izvan tvrtke i koristiti prema potrebi. Na taj način možete dobiti najbolje stručnjake, objektivno mišljenje i optimalna rješenja, ne opterećena odnosima i stanjem u vašoj tvrtki.

 

[separator headline=”h2″ title=”Marketing”]

Marketinške analize
Provedba marketinških akcija
Promidžba tvrtke i/ili proizvoda

 

[skill percentage=”30″ title=”Komunikacija u 2012. godini 30%”]
[skill percentage=”70″ title=”Komunikacija u 2013. godini 70%”]
[skill percentage=”90″ title=”Komunikacija u 2014. godini 90%”]

[/one_half]

[one_half_last]

[separator headline=”h2″ title=”Prodaja”]

Savjetovanje u prodaji
Traženje prilika
Ugovaranje sastanaka
Širenje/unapređenje kanala prodaje (indirektna prodaja)
Direktna prodaja
Povećanje prodaje (kvalitativno i kvantitativno)
Širenje prodajnog asortimana

 

[skill percentage=”40″ title=”Prodaja u 2012. godini 40%”]
[skill percentage=”75″ title=”Prodaja u 2013. godini 75%”]
[skill percentage=”90″ title=”Prodaja u 2014. godini 90%”]

 

[separator headline=”h2″ title=”Komunikacija s kupcima”]

Ispitivanje zadovoljstva kupaca
Rješavanje problema i reklamacija
Naplata

[/one_half_last]

U Hrvatskoj tvrtke imaju praksu na poslovima prodaje i komunikacije s kupcima angažirati honorarce i studente. To nikako nije pravi put. Radi se o najvažnijoj funkciji unutar tvrtke. Bez kupaca nema ni posla. Tvrtke postoje da bi zadovoljile potrebe svojih kupaca ili ne opstaju. Stalno traženje honorarnih suradnika koji vrlo brzo odustaju, nemaju potrebna znanja i opremu, a poslu pristupaju stihijski ne dovodi do pravih i željenih rezultata. Radi se o važnom i  dugoročnom ulaganju u posao kojemu se ne smije pristupati parcijalno, nasumice i ne organizirano. Stručan i motiviran tim koji se prodajom i odnosima s kupcima bavi sustavno dati će neusporedivo bolje rezultate.

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)